.:Vem är din idol? Gör tester och få ett svar!

Vem är din idol och förebild???
 
Försök göra detta utan att fuska...

Scrolla inte ner förrän du gjort testet, du kommer att bli förvånad!
Ta fram en kalkylator (Din dator har en).

1) Välj din favoritsiffra mellan 1-9.

2) Multiplicera med 3.

3) Lägg till 3, och multiplicera med 3 igen (Jag väntar medan du tar
fram kalkylatorn...)

4) Du har nu ett 2- eller 3-siffrigt tal.

5) Lägg ihop siffrorna.

Scrolla nu ner... 
  










 


Scrolla nu ner...
 
 
Kolla nu med ditt tal vem din förebild är i listan nedanför:
 
 
 
1. Einstein
 
 
2. Nelson Mandela
 
 
3. Victoria Silverstet
  
 
4. Sune Rudolf Andersson
 

5. Bill Gates
 
 
6. Kungen
  
 
7. George Clooney
 
 
8. Thomas Edison
 

 9.  Elin Elle H
  
10. Abraham Lincoln
 
Jag vet
... Jag har den effekten på folk... En dag kan du också bli som
jag... :-) Tro mej!

Vad fick du för resultat???

Kommentarer
Postat av: Tinis

FAN VA SJUKT! du ärmin idol;) haha hur blir de så??

2009-02-04 @ 16:58:20
Postat av: Anonym

hehehe men så är de ju :D jag ÄR din idol..

2009-02-04 @ 20:10:24
URL: http://elinelleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0