.:21 barre

Jaa då var den stora dagen över men det kommer firas heeeela veckan, ikväller var det middag med Joel och Sofia, Tove och Max skulle också vara med men de hade åkt på någon slags basselusk i magen och kunde inte komma :( tråkigt men de kommer fler gånger!
Min födelsedag har iaf varit mycket bra, jobbade på för middagen sen hem och spela lite GH och sen myys med middag, vin, efterätt, ost och kex och mycket trevligt sällskap :D
Fick ett jättefint halsband i silver av min Peter, är mycket imopnerad över att han valt så rätt de var ett riktigt Elin halsband, jag älskart!

Brorsan är ju rolig också, sa till honom vad jag önskade mig bland annat en pilatesboll, då ringer han och de första han säger är; "vilken storlek ska du ha på pilatesbollen då?", och jag säger vilken då säger han "okej då tar vi en sådan då"..men de är ju klockrent då får jag ju de jag vill ha :P så nu blir det träna av, kan förövrigt knappt gå idag då jag har träningsvärk sen igår.. hård träning...

nej nu blir det lite slö tittande på hockey matchen, de blir titta hockey/slagga!
Skriver mer imorn om jag hinner :P har ju kalas heeela dagen sen är de bugg för fulla muggar!
/Elle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0