.:2oo9

Jaa då var 2oo8 över, och nu har vi påbörjat det nya året än så länge har det börjat utomordentligen men sen får vi se hur de blir, men om jag får gissa tror jag att detta år kommer blir kanon kommer blir ett år utöver det vanliga kommer inte alls bli som alla andra år..Spännande, lärorikt, roligt och grymt! :D ser framemot att möta 2oo9 äventyr! Det börjar imorn med skriskofärd på lommaren :D
Några nyårslöften har jag väl inte riktigt men de är väl typ att jag ska ta bättre hand om mig själv, äta sova och träna bättre! och bli mer äventyrligt göra massa roliga saker med mina vänner familj och Peter såklart!

Nå, nyårsafton spenderades hemma i bergshamra tillsammans med Peter, Tove, Max, Sofia, Joel, Madde och Marcus, det badades bastu åts tre rättersmiddag spelade spel och hade det mycket trevligt tillsammans! :D Ett HELT klart lyckat nyårsslut och början, dagen efter var lung och skönt, suupergod frukost med sagen macka och sen barna i bullerbyna tittandes.. Sofia och jag tänkte fara till havsbaden oc bubbla men blev inget av med det då de var stängt, tråkigt men får bli en annan gång! Peter och jag for hem och somnade i soffan så gött så..

Idag har jag varit och sagt hej då till Amanda som åket / flyttar till usa mycket länge, alldeled för länge men de kommer bli rikitigt bra vännen, lärorikt och tiden kommer gå yberfort för dig, snart ses vi igen! :D ha de underbart och var rädd om dig lova mig de!  Vi träffades hemma hos Dajjan som har en utomordentligt underbar varelse till katt, Mou sjukt fin och så kelig, me like ;D

     
    

Gott nytt år och ha en kalasbra start på det nya året :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0