.:Aaaaaaaaaaaaaaj

Jaa så kan man säga jaa AAAAJ var ju iväg och tränade igår och på träningen fick jag världens jävla smäll av något och något i ryggen gjorde pissont direkt efter, men sen kändes de inte alls. Och imorse när jag vaknade hade jag så sjukt ont, har sovit skiit dåligt men int riktigt fattat varför, men imorse ramlade poletten ner. Ligger som ett kolli i sängen ska iväg till naprapaten snart, ska bli skönt så han kan se om det är något fel, om något förskjutning skett eller dyl. Ont gör det iaf.. denna dagen ägnas i sägen...Gör vad som helst för att de ska vara borta imorgon!

Ha en bra dag anna ni andra.
/E.

Kommentarer
Postat av: madde

tropical lr någe liknande. vi bodde iaf i los gegantes. jag tyckte de va helt okej, kanske dock inte så varmt, regnade en dag, men de funkade helt okej :) när åker du dit då? kram

2009-01-21 @ 15:43:12
URL: http://madderavaldjr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0