.:allmänt

Läste på Dajjans blogg om i-landproblem, det kan man ju lungt säga att jag och P. hade idag när vi skulle handla på Flygan,  skulle nämligen införskaffa nya tandborstar, och vilken skulle man välja finns ju en uppsjö av olika modeller, färger, hårdhet och mjukhet, med eller utan tungskrapesak.. Jaa haha skojar inte om vi stod där i 10 minuter..Jaajaa nog om det..

Helgen som ni sätt på bilder spenderades med Clara, min sambo från Sälen.. Var riktigt roligt att hon kom på besök, äntligen har ju inte sätt till na på 5 månader så de var på tiden, var på bio och kollade på Mammut, var helt klart värd att se, vi käkade goood middag och shoppade lite smått, gjorde ett kap på Gina, en kalasfin t-shirt för 50kr.. :D
Sen bar det av med rallyfart till bergshamra i min rally POLO!!
Lördagen var de sooovmorgon riktigt skönt, sen var de sitesightsing på staden, känns så konstigt att Clara aldrig varit här, så man fick allt visa runt lite.. de var roligt!
Kvällen spenderades i Norrtälje hemma hos mig och P..Goood mat och vin, senare begav vi oss till Carolina där det väntades förfest och de var allt vad det bidde också.. alltid lika roligt med ER! Tack för att ni är BÄST mina vänner!!Så ett och annat glas med vin slank ner, och vipps var jag så kalasrund under fötterna och fick bege mig hemmåt i stället för att skaka rumpa på mobergs.. men men de kommer fler gånger så klart! Tråkigt att de råkade bli på detta just när min Clara var på besök men men..jag menar hon har ju varit med på de förr. Hahha låter som att jag alltid blir fullast men inte de--.
Söndagen var de upp och följa Clara till bussen och vinka av henne, helgen gick ALLT för fort, tråkigt att du for hem vännen! Men snart ses vi igen.. om inte annat kommer jag och hälsar på dig i Göteborg..

Juste måste ju tillägga att filmen TAKEN bara MÅSTE SES.. såg den i söndags med P. Skojar inte om det kan vara en av de BÄSTA filmerna jag sätt..helt grym och spännande heeela tiden!

Nej nu blir de soffan!
/E.


Kommentarer
Postat av: bäcka med E

Ja du.. Jag hade förväntat mig att träffa på dig på Mobergs.. och så såg jag dina vänner där och fick ju lov att fråga var du hade tagit vägen-..

Skärpning nu Elin, trodde ju jag skulle få skaka rumpa med dig, då får man ju inte svika sådär! :)

2009-01-28 @ 00:14:05
URL: http://rebeckawiklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag jobbar på vxl (lfv) dura?

2009-01-28 @ 17:00:58
URL: http://luticia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0