.:Jaaajjebulle

Jaa nu var den äntligen hos mig min dator :D änkligen!
och hur bra som helst är den och fin också.. klockren!

Igår var det giutar hero lir med kusinvitamin-lill-lejnen-kenny.. vi ägde låste upp hela skiten och köpta nya låtar..de är ju GULD ju..

Nu sitter jag hemma i soffan och inte gör ett piss, har ingen motivation till något alls.. inte lust att träna, (fast att jag VILL) ingen lust att jobba, vill bara sova och ligga hemma på soffan... Det är väl någon slags period man är inne i, hoppas de snarast möjliga försvinner..

Kan ju berätta en rolig sak för er iaf.. jag ska ju göra LUMPEN och alla vet nu om det, och min kära kärlek som är anti brudar i försvaret (pucko på honom) så har han ändå accepterat det och de gillar jag :D känner min som en ny människa nu när jag har berättat för alla.. :Dkänns heeelt braa!

Och en till kul sak är att jag och peter är nu äkta sambosar, jag har adress ändrat...och nu bor vi tillsammans på riktigt, längtar tills den dagen lägenheten skall renoveras som vi vill ha den, de känns så himla bra mellan oss.. jag älskar verkligen Peter och jag tror på oss, och hoppas att han och jag kommer kämpa oss igenom min värnplikt men det  tror jag... det är Elle och Pettan :D

Nej ska göra någon nytta här nu..
Schooobido /E.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart ni klarar er igenom din värnplikt! =D Jag är såå avundsjuk på dig, jag vill med!

2009-01-14 @ 11:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0