.:naprapat

Efter samtal till Naprapaten fick jag en akut tid och bega mig dit, och det var riktigt tur om inte annat sköönt! Han suckade och sa det här ser inte bra ut.. oj då, men fick lite behandling, han tryckte in en nål i min skadade muskel satan läskigt de var men tuusan så cooolt allt är.sedan snäckte han nacken på mig också och skoja inte att de smattrade som fan och ja jag började så klart garva.. :D men de känns fortfarande som bara den i ryggen men hoppas på bättring..
Senare kom Frida på besök och kollade på Mamma Mia med mig, åt fruktsallad och tog hand om mig, myys! Riktigt bra film, men tycker den kunde vara lite längre..nöjde mig inte med slutet som var..
Nu kollar jag på Robert Gustafsson, hahahah han är kuuulig han!
Vill att ryggsmärtan ska BORT NU!!

Men det ger väl med sig...
Ha de bra /E.

Förresen var det något som lyssnade på P3 idag på Christer, man skulle ringa in om man hade någon hobby, och då var det en tjej som ringde in och berättade om UV-rugby, hörde bara lite av det men inget namn eller så??? men skulle vilja veta VEM det var! Någon som kan säga mig??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0