.:Sitter du här och suger på en jävla karamell !?

Måste ju börja med att kommentera bilden som jag senast lade upp.. Hahah de var i lördags när vi var på mobergs, jag var nykter och körde men på bildern ser det ju ut som att jag är mest livad av alla.. Iof så är jag ju livad ganska ofta så, men vek mig av GARV när jag såg att Tessan lagt ut den på facebook! En klockren bild och en klockren kväll kan ju inte bli bättre.. Ser framemot fler utekvällar med dessa brudar och speciellt Tessan, så jäkla kul när hon är berusad iof alltid roligt men i lördags när vi skulle in på moset så skulle ju den stjärnan bjuda mig på inträdet (tuuusen tack för de min vän) iaf, hon som tar betalt satt och sög på en klubba och det fick hon ju höra, Tessan bah: sitter här och suger på en jävla karamell, HAHAHA alltså kunde inte göra annat än att skratta åt henne då också.. (går dock inte att förklara så bra så här med ord, ni skulle varit med,kul var det iaf).. Och vi ska inte heller prata om killen som var helt påtänd stod och dansade helt ensam, men han trodde att han dansade med någon, spanka sig själv på röven osv, försökte få kontakt med fanskapet men de var tuusan inte lätt! Haha jaa en händelserik kväll var de...


Ja ni..just nu vet jag inte riktigt vart min motivation till att göra något har tagit vägen, tränade iaf igår på friskis men så jävla mycket folk, längtar nästa lite tills jag blir arbetslös i en månad och lite till då ska jag träna som en tooka när de inte är en jävle där, när alla andra jobbar :D hehe kommer blir guld de!


Orkade inte träna undervattensrugby i tisdags heller, och de är träning idag också men blir inget av men de, Jecca och Erika kommer inte så jag stanna hemma med Petta och glor en rulle får träna lite pilates istället, lite lungare kanske..

Jaa en annan ROLIG sak är ju iaf att jag och min familj åker till utlandet i mars, ska bli underbar, var skit länge sen vi gjorde något tillsammans bara familjen så de ska bli mysigt har kollar upp massor ska dyka osv, de är mitt mål, dyka.. Kommer bli fett, ska dit och steka, bli brun som en negress och dyka massor!

Vill ju följa med Brand till Thiland men känner att de inte kommer gå har inte råd, jag vill jag vill jag vill önskar jag kunde men ska fan vinna på trisslotten jag kommer få för min gran då ÅKER jag med så är de bara! Hehe men jag får ta min låång resa efter muck 2010 hösten där, kommer blir kalas bra!


Det händer ju ändå en del roliga saker så var i helvete har min motivation tagit vägen!?? halllå, kom tillbaka!

Nej måste väl göra lite nytta antar jag.. Thihih är ju på jobbet, bussigt men har ju fasen inte ett skit att göra, butikerna har inte fått in sina insättningkvitton så jaa kan ju tyvärr inte lösa deras diffar, ringer dem imorn eftermiddag, när dem har knull i butiken. HAHA


Måste bara berätta vad johan skrev på facebook till mig:

"är det några snälla barn som vill åka med i min röda saab..?"

HAHAHA jaa han är ju bara för Rolig, saknar dock honom och hoppas snart att vi ses JOJJE!!


Ha en underbar kväll mina bästaste!
/Elin-Elle-Pelle-Grogster-Älgen-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0