.:SUNE rockar fett!

Ja då har man fyllt år och allt, då var allt de roliga över med jul, nyår och födelsedaga allt inom loppet av två månader!

Men jag är mycket nöjd med min stora dag, visserligen fick jag inte frukost på sängen av Peter men de får väl gå då, och bli en annan gång :)

Jag har iaf  fått SUNE Rudolf Andersson boxen med hela Sune julkalendern och hela Sunes sommar, kan ju inte bli bättre! Fick ju som jag skrev förr en pilates boll av min bror och Maria så nu ska de tränas, fick även ljuslyktor, blommor och halsduken som mormor stickat åt mig, så fiiin och skön så! Tuusen tack..Och snart kommer min dator också, längtar!

På fredag är de kalas för flickorna, de är julgransplundring som står på listan hahah satan sicken plaaan jag har :D

Ha de bra allesammans och Tuuuuusen tack för alla gratulationer på min stora dag :D

/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0