.:tjugondejanuaritvåtusennio

jaaa tisdag var det idag jag skojja inte att jag blev suuur när jag kom på att det bara var tisdag jag som heela morgonen trott det var onsdag.. men inte det inte!
Men men dagen har rullat på iaf, jobba heela dagen med en liten runda på staden på lunchen, var in på Gina för att titta.. hade kollat in en suuuperfin skarf jag vill ha men så när jagh kommer dit är den SLUT måste dit imorn igen och kolla ordentligt..
Sen for jag hem råå slaggade på bussen, sen var det träning som gällde.. men det tog emot något enormt, har haft ångest i flera dagar innan, vill inte möta badhuset sen olyckan det är en sjukt obehaglig känsla som kommer upp så fort jag har tränk tanken att träna undervattensrugby i badhuset..men efter samtal med min älskade sambo Peter, kusin Carolina, kusin Eddie, mamma, Erika och Jessica tog jag mig i kragen och gick dit, Tuuuusen tack för allt pepp..ni är BÄST..
Gick dit och mötte det obehagliga, de gick hur bra som helst trotts alla bilder som flög framför mig..
Tränade och de gick förvånadsvärt bra med tanke på alla nya!
Efter träningen begav sig jag och Erika till contiga hallen för att kolla på Roslagen HC:s träning, Erika är sugen på att börja träna med dem så vi kollade och snackade massa skit.. så de var riktigt roligt, så hon ska börja träna med dem..hehe roligt tycker jag!

Nej imorgon är det en ny dag med nyladdade batterier och imorgon har halva veckan gått.. på torsdag är det träning igen och då kan man säga imorn är de fredag och på fredag slutar jag lite tidigare för att möta min Clara som kommer på besök heeela vägen från Skänningen.. ska bli riktigt roligt, blir en heeeel helg med massor av skojj!

Hare Kanin
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0