.:Vilket jävla rååån!

Jaa helgen är över och det gick som jag sa mycket fooort! men men måndag igen vilket betyder arbete, suck..men idag fick jag bege mig hemmåt kl14.30 skulle till tandläkaren.. shiit alltså kom dit och in för undersökning, och de började med att ta kort i munnen gör alltid lika ont när de trycker in en hård jävla plast sak i munnen och ber mig bita ihop, fattar de inte att de gör ont..men men nog med de och grävde runt i munnen och jag fick allt berömm för mina fina tänder, rent och frächt, borstade tänderna bra men det har jag iof alltid gjort.. men den till det värst; TVÅ HÅL sa tanten till tandläkare att jag hade, min rekation ett stort frågetecken och jag utbrast "TVÅ HÅL skämtar du med mig eller?" men det gjorde hon inte och de blir då till att pejja de där jävla stället 2500kr...... FAAAAN varför är det så dyrt?? är det arbetskraften eller är det de dem lagar med som är så förbannat dyrt? är det någon som kan berätta för mig?

Jaa begav mig iaf hem till Luran och avreagerade mig lite med kassa kalagande på mitt liv, men skrattar bara åt allt.. hehe är inte i stans jävla svacka men hoppas de löser sig snart..

Och igår var de BÄSTA NINNA OCH KATRIN kom hem och LURAN fyllde år..
Så går dagen bestod av kalas hos min Bästa Luran, GRATTIS igen i efterskott, är mycket nöjd med det jag sjöng in på din röstbrevlåda.haha..
Efter kalaset på efter middagen var det Knatten gympan som började, som jag har saknat dem små, det var riktigt roligt och de bästa denna gång var att en kille sa till mig att man inte fick döda.. och de var ju sant sa jag att de fick man absolut inte.. han sa det på ett så klockrent sätt..hehe de är ju för underbara!

Mot kvällningen begav vi oss till Älmsta till Ninna och Katrin för att överraska när dem kom hem från australien, men innan dem kom hem bjöd Ann oss på kaka,helt galet goood! TACK! Riktigt roligt och sjuktkul att träffa dem igen, har saknar er så!!!!!!!! nu har vi hela våren och sommaren framför oss, ska bli grymt! och äckligt bruna var ni också..:P men men så fräscha så!







nej sängen kallar nu..GOD NATT! /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0