.:vill inte...

Neej jag vill inte ha ont längre, man blir ju som ett kolli.. inte roligt, de ända jag typ kan göra är ligga i sängen och röra mig till vissa gränser, jag kan inte träna :( men hoppas på att de är borta imorn så jag kan bege mig till jobbet är en aningen rastlös nu..heheh
Idag är Peter ledig så jag fick frukost på sängen, änkligen,det som jag ville ha när jag fyllde år men då sooooov han..hahah..han är bara för BÄST!!
Denna dag kommer ägnas i sängen, ska försöka lära mig lite mer i photoshop, han äntligen anmält mig till en kurs i det, ska bli riktigt kul för jag har alltid velat kunna det, men nu så :D

Ha en kalas bra dag!
På återseende /E. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0