.:Gröna lund

Jappsi (fan vad fult de låter egentligen men de är de nya jag säger helatiden, måste tammetusan sluta med det).. nå iaf åkte ju till gröna lund och huuuur bra bidde inte den dagen, jo klockren jag är meeeer än nöjd med dagen som var.. vi åkte allt man kunde, åt glass, popcorne, vann på choklad hjulet för första gången i mitt liv, jag och mamma! :D
Skrattade SKREK bidde blöta av regn och åkte som sagt alla karuseller, och skoja inte vad frittfatt är underbart att åka, gillar verkligen den fallande känslan, tusan vad jag MÅSTE hoppa fallskärm nu, de är ett måste!
Tack för en kalasbra dag mamma Lena Alicia Natalie och Isabelle! <3
Och juste ja åkte den nya Insane, den var helt okej, helt klart rolig men på tok för kort, åkturen tog ju slut på bara några få sekunder.. mindre kul men men..



Jaaa vi fick som med oss lite godis hem..
/E.

Kommentarer
Postat av: Kenny

Fyy faaan vad kul!!! KIll me!!! jag vill med åka till grönan!!!!

2009-07-10 @ 17:00:21
Postat av: isabell :)

hej elin! jag passade ju i häxan ;p men gd vad roligt vi hade , hoppas att va kanske kan göra om det nästa år igen? :)

2009-07-28 @ 23:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0