.:Hacker

Jaa idag har vi handlat massor med skoj som vi ska ha med oss hem till Sverige.. imorgonbitti ar det uppstigning klockan tidigt for att sen bege sig till sverige kl 7.30.. ska bli skont att komma hem igen till sverige och alla! Har massor med roliga saker att se fram emot, fran onsdag till mandag ar det fullspackat med massor av roliga saker som hander. Det ar jobb, dans, slaktkalas, fest, traning osv osv.. ska bli kalaskul.. och idag ar det bara 2 veckor kvar tills jag rycker in.. pa riktigt.. de ar lite nervost men anda hur kul som helst!! ser starkt fram emot det.
For ovrigt idag har vi varit pa marknad, kollat i affarer, last den otroligt spannande boken som jag knappt kan slia mig fran (Stieg Larsson-flickan som lekte med elden) och sa har jag hjalpt Frida med hennes blogg, kande mig som en riktigt hacker nar jag gjorde det.. men jag ar nojd med den, hon ville de skulle kannas som att man gar in i den grotta och de gor man, de kanns verkligen som Frida-www.sehlinskan.blogg.se... ga in och kolla vettja..
nej imorgon bar det av hemmat ska vara lite social nu.. och packa ihop lite osv. vi ses snart! /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0