.:Mindre fint vader

Idag har det barit mindre fint vader har i holland.. men vad gor det.. vi har sysselsatt oss med annat.. Peters morbror och hans fru har varit pa besok.. sen tog det med oss pa en tripp till Zwolle.. dar var de shopping.. och de bara skrattade at mig nar jag ville ga in i ALLA affarer.. hehe :) fick iaf med mig ett par dansskor, en sjal och ett par orhangen med mig hem.. nu har vi atit middag och snart ar de kaffe som galler som vid hundraelva andra tillfallen pa dagen.. inte for att jag dricker kaffe, blir vatten for min del.. Vi var ju pa Walibi World igar ocksa men tvyarr mamma, bilderna kommer kanske senare eller nar vi kommer hem.. :) Men mate beratta om varat sky div.. vi bidde upp hissade i 54m upp i luften, men lag som ner och sen sa slapptes man, som en gunga var det.. och shit Peter var raddare am mig, de var kul.Nej ska vara lite social nu.. imorgon ska vi pa loppis, de ska bli skoj, sen pa sondag aker vi till Amesfort, till Peters andra morbror pa besok.. och kanske lite mer shopping :)
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0