.:Myggbett och suchi

 helgen har varit kalasBRA.. sjukt skön och lung..som det ska vara och som behövs imellanåt..
Vi for iaf ut till begshamra, jag P. Sofia Joel Tove och Max.. Grillade, drack FantaRose, spelade Kubb, kastade pil, åt massa gott, gjorde pannacotta, jaa vi svullade helt enkelt! :D gott var det och mycket mycket trevligt måste jag säga! jag gillar umgängen skarpt ska ni veta!!! Ser framemot när vi ska ha fondykväll :D




De var några bilder från helgen i begshamra det..

Idag Söndag var jag och mina flickor bjudna på suchi hos MästarAnna.. hon älskar suchi och är kung på att göra det också.. Så Frida plockade upp mig vid 19 tiden, vi for ut till Anna och började tillverka Suchi.. riktigt roligt att göra faktiskt, så nu är jag också kung på det.. sen snackade vi massa skit och väntade på Katrin som jobbade till kl 20. hon kom ut till slut och då var de dagt att hugga in på suchin också..Mycket spännande och roligt att testa något nytt, men njaaaaa tror inte riktigt att de där med suchi är min grej.. men nu har jag testat det.. varken jag Frida eller Katrin var så förtjusta men Anna hon var nöjd, de bidde som massor med suchi till henne då :D heheh
Sen var de efterrätt som var kalasgoooood! och så självklart massor med snack och skratt som alltid tillsammans med mina BÄSTA flickor <3 En riktigt mysig kväll med andra ord..och juste Anna tack för lypsylet, kommer som sagt att användas FLITIGT...

Imorgon är det jobb och det ser jag fram emot, så nu är det dags att dyka ner i sängen för att imorgon jobba heeeela dagen och sedan när jag kommer hem bär det av vidare till Jönköping tillsammans med P. för att sova på ett mysigt vandrarhem en natt och sedan på Tisdag så bär det av 100mil med bil ner till Holland/Mareienberg...en vecka i Holland med min kärlek! Ska bli mys! Så ha det så bra här hemma... vi ses kanske i Amsterdam :P
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0