.:träning

Gick upp klockan 9.30 idag för att bege mig till Lv3 och träna tillsammans med Micke.. vi sprang 2,5Km sen var de styrka på hinderbanan.. idag gick det riktigt bra! är mycket nöjd och Mickel puschade på mig bra.. så de tackar vi för! känner av i benen att jag tränade igår, det är som det ska vara! :D
Sen for jag hem och mötte upp Carran som var lite ledsen.. pratade med henne, bjukka henne på Smothie och fortsatte att prata massor... senare käkade vi middag med Jonte och sen var de en sväng på staden för att hitta en present till Liam som fyller 4år på lördag, hittade en jättehäftig spindelmanndräkt som jag absolut tror han kommer älska och dessutom ska han få en Banicol gubbe.. någon slags figur som man bygger ihop själv!
Hittade även en väska på rea, som jag spanat in förr men då kostade den 400kr idag fick jag den för 124.50kr, hur bra är inte de då? :D Mycket nöjd.. var även på apoteket och köpte lite saker inför inryck, skavsårsplåster, har även köpt nya sulor till mina kängor, så jagh kommer nu sväva som på moln när alla andra klagar om ont i fötterna.. :P
Imorgon är det Tandläkaren som är först på morgonen sen är de jobb som gäller och sen är de hem till Bergshamra för att umgåsa lite med mamma och pappa!! <3




God natt, vi ses imorn /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0