.:bussresa i 7h

äntligen kunde jag logga in på Bloggen så jag kan sysselsätta mig med något! :) Hehe tycker redan jag gjort allt man kan på en buss.. Sovit läst lyssnat på musik sen jag klev på,skickat massa sms,bara suttit och tänkt, hängt på Fejjan och andra sidor.. Nu då?! De är ju fasen 3h kvar, jag kommer dö.. Och inte nog med det, de ska ALLTID vara något/någon äcklig på bussen, denna gång en fet jävla gubbe som sitter och hostar rätt ut och Äcklar sig.. Säger bara Usch fy och blä.. Men som sagt snart är jag framme i halmstad och då ska jag möta upp Marie Anna och Louise, så ska vi ta oss till Lv6.. :) kommer bli kalaskul tror jag eller jag vet, ser verkligen fram emot inryck!! Bara 2månader kvar, känns kort bara 8 veckor.. Shit de veckorna kommer rusa förbi.. Snart står man där oh ser verkligen fram emot den dagen, kommer fan skita ner mig :-P.. Nervös är väl bara förnamnet av vad man kommer vara.. Tur man varit med i ULv, och att halva bekantskapskretsen är insatt i det militär

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Faan va kul! Häftigt att du ska göra det där! :) Ha de så bra! Kram

2009-06-05 @ 21:20:41
URL: http://maeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0