.:GUULD

Idag var de jobb för fulla muggar.. upp kl7 för att köra massa öl imorse.. gick kalas bra och de bästa av allt jag fick gå hem kl16 huuuur lyxigt är inte det, alltså jag har det så braaaa just nu..
Kvällen har jag tillbringat tillsammans med mina flickor, Ninna Frida Carra Dajjan Kikkan och John (thiihi min flicka de med :P) i Ro-Bro i Fridas sommarstuuga.. kalas mysigt som alltid, satt på en filt i solen och hade myys sen in för att äta massa gotti och sen kolla på Lotta.. hahah jaa de var ju lite underhållande, satt mest och komenterade, klankade ner på alla! hahah måste säga att Allsång på Skansen är mycket bättre!
Sen var det hem för att ta emot sängarna, P. och pappa har hållt på köra sängar hit och dit halva kvällen så nu fick vi dem äntligen... våra tempur sängar.. hur GULD är det inte.. kommer sova som en PRINSESSA! :D mmmmm mee like!

Imorgon blir de fiiinfiiint väder P. har fortfarande lite problem med båten men de ska fixas och sen hoppas jag på en tur på sjön annars blir det iaf stek på bryggan, sommaren är här på riktigt känns det som! På kvällen är det träning.

Och en annan BRA sak.. om 3 dagar åker jag till Öland......:D i en heeeel vecka ska vi Dansa och rööja! Jag Frida och Frida.. kommer bli kalas!

Dags att sova, God Natt/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0