.:hemma efter en KALAS vecka på kreta!

Jaa då är jag hemma i sverige igen efter en vecka på underbara Kreta. vill mycket gärna mer är gärna tillbaka till kreta till madeleine och alla hennes polare.. saknaden är stooor! Men om allt går som jag vill så kommer jag tillbaka inom en snar framtid, de vill jag lova!
Nå veckan har varit sjukt bra! kunde inte bli bättre, de är enda är om de hade varit en vecka längre, annars inte! :P
Men kl 04.00 steg jag upp den 24/5 för att Frida och Katrin kom och plockade upp mig, vi foor till Arlanda där vi mötte upp Sandy och Lisa, de skulle till Rhodos och vi till Kreta, käkade frulle tillsammans, sedan lyfte vi till Kreta.
På flygplatsen hämtade Sven upp oss, och körde oss till hotellet, de riktig räcerresa, haha..
Väl framme visade de oss till vårat rum, sjuuukt vacker utsikt, ohh really love it! Jaa rummet var perfekt med andra ord.
På med bikinin bah för sen var de poolen som gällde i några timmar men först säga hej till KENNY! ohhh kalas nice känsla att träffa henne igen. Fick träffa hennes arbetspolare HenkePenke också, sjukt rolig människa!
Kvällen spenderades tillsammans med Madeleine och bara chillade och snackade massa skit. Och jag garvade så tårarna sprutade denna kväll!!!!

Dag 2  var upp i ottan för frukost kl 8 för att senare sätta oss på en buss till Souda bukten och en heeeel dag på en båt.
En sjukt nice resa tillsammans och de bästa var ju att Kenny var med, de var soool bad och skratt, hopp från båten och jaa massa härliga människor! Vid kvällningen efter middagen och allt var de poolbarshäng med diverse drinkar osv. sen ner på byn och svepa lite bira.. yammie :D

Dag 3 skulle maddepadde ha stranddag med sitt barngäng så vi tog vårat pick och pack och gick ner till stranden för att steka lite! En mycket vacker strand med inte allt för mycket folk och som de tidigare dagarna stekhett i solen, men jag gillar, är ju lite av en sooldyrkare om man säger så. Senare kom Malla och joina oss ett tag, bidde lunch på playan och sen hem mugga middag och sen på kvällen skulle vi ha myshäng på vår ballkong, spelakort och grejjer men de varade inte så länge för efter en sisådär 20min knackar de på dörren och vi får främmande av fyra grabbs som vi leka med oss, haha en lite mer annorluna typ AKA Bången ville leka något slags spel "Maffia" hette det, så vi förlyttade oss ner till poolbaren och spelade har aldrig spelat de spelet tidigare och de var väl kul förutom att han som höll i leken var lite konstig, hahah..

Dag 4 var det stranden som gällde igen, Madeleine vr ju ledig så den dagen spenderade vi tillsammans. Sen på kvällen var det middag som vanligt och sen var de plaka som gällde ett tag, såg den otroligt vackra solnedgången och sen byn, eftersom att de var fotboll för helaslanten i heela byn så, men vi var inte så interesserade kollade lite lätt, sen köpte vi glass och satt oss vid stranden och åt den, köpte mig även en klubba en sådan som är som en visselpipa.. haha skojigt värre, kollade lite på fotbollen med grabbsen igen och sen skulle vi hem till hotellet men vi stannade till på ett grekdisco och dansade lite, skojja inte att alla glodde som aldrig förr när vi kom in, fyra blondiner. hahah

Dag 5 var det poolhäng som gällde, Kenny hade pooldag med sina ungar så vi hängde där var nice att slippa lite sand :P
Efter middagen begav vi oss till byn och shoppade lite mat och godsaker inför kvällen, satt på balkongen och myste senare kom henkepenke och jesper på besök bidde en liten massage kväll och massa garv.

Dag 6 var vi vid poolen igen, iallafall halva dagen, sen var vi ner på stranden med Madeleine igen eftersom att hon var ledig resten av dagen sen kom Jeppe också och joina. Kvällen var de liter kortspel och sen gick vi till Plaka för att snacka lite skit.. en lung och trevlig kväll som alla andra!

Dag 7 vår sista heldag på kreta, sola och badade på stranden med Madeleine igen, var lite mulet på förmiddagen men de sprack upp mot eftermiddagen, kalas de ju! Kvällen spenderades med Madeleine så klart och med hennes polare begav oss till byn, shoppade lite på coop och sen upp till Plaka igen, hade en sjuukt rolig kväll, hela veckan har varit skojigt och bra men de var något extra med denna kväll :D satt och snackade och hade de riktigt roligt, Dan spelade och sjöng för oss, sååååååå sjukt duktig han är på att sunga och spela, shiit höll fan på att börja böla för att de var så sjukt bra! jaa de bidde en lång kväll men inte allt för mycket sömn om man säger så.. hahah somnade kl 5 tror jag sen vakna vid 8 igen, men som vi sagt hela veckan sova gör man i graven!

Säger bara en sak FINT SKA DE VA! haha veckan har varit perfekt, strålande väder och underbara människor, sand mellan tårna och i väskan, och pricken över i:t finns alltid!
Men de BÄSTA av allt, MADELEINE-Kenny-Malla-MaddePadde-Lillkussen-Plastsyrran! Sjukt kul att träffa dig igen!! men vi ses som sagt snart igen, de kan du fet hajja.. shiitt yaaa! Ta på haka ta på näsa ta på öga ta på örhelvete och sipp! Där satt den!