.:Kenny och Groggster


groggster och Kenny på midsommarafton 2008 innan vi åker till olika kalas.

kenny och groggster mummsar på glarre på kreta 2009.

kenny och groggster muppar som vanligt.

kenny och groggster på plyan.

groggster och kenny är TRÖTTA efter en håård midsommarhelg 2008.

de är du och jag de kenny..
bilder säger mer än ord, men du ska bara vet hur MYCKET jag saknar dig här hemma i svedala
och bara nu när jag tänker på de kommer tårar, men du KENNY snart ses vi igen, jag kommer på besök igen så är det bara, punkt slut!!!!
Du är bara FÖR klockren och vi har tamme fan alltid lika skoj tillsammans!
Fijnt ska de va duuw sijmon :D

<3/DIN Groggster

Kommentarer
Postat av: Kenny

Naaaw du är la för sööööt!!! saknar dig massor!!! pusselipastej

2009-06-20 @ 17:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0