.:regn regn regn

Jaa svensk sommar kallas det ja.. shit jag spyr på detta regn nu de är inte roligt längre..vill ha soool coh sommar nu!!
men de kommer väl kan ju alltid hoppas på det. men de viktigaste är att de är sooool när vi är på öland.. men jag har beställt de vädret så då BLIR de så..

idag skulle jag ju gå på loppis men bidde de så NEEEJ och de är jag sjuukt lack över, typ den enda lördagen som man är ledig och kan gå så regnar de... TYPISKT.. men men de kommer väl fler om jag får bestämma!

Så idag har jag varit i bergshamra eller ja är det nu.. Lena och gudbarnen Alicia och Natalie har varit här.. alltid lika roligt att träffa dem, vi ska på gröna lund tillsammans i sommar de ska bli sjukt roligt, har man någon som åker allt! :D
Sen har jag och mamma varit ute i regnet på en promenad, mysigt.. Nu sitter jag här och har kollat på bilderna från göteborg.. shiit de var länge sen de, som vi var där jag och mina brudar! Men ROLIGT var det allt!
Har pratat med HenkePenke och jesper också och jag VILL TILLBAKA till kreta!!! och ännu mer när de är sådant Pissväder!!!







De var lite bilder från Göteborg de.. hehe snygga var vi! =) /E.

Kommentarer
Postat av: anna

Ett bevis på att man kan ha kul även när det regnar! :)

2009-06-14 @ 12:02:30
URL: http://antzi.blogg.se/
Postat av: anna

tja.. har väl inte riktigt blivit så :P har itne haft den så länge och jag har inte gått ut offentligt med det än :P inte så många som vet om den..

tänkte att det kan vara kul för er som är hemma i sverige att få höra vad som händer i det stora landet i väst :D



tack för idag förresten, det var super!

2009-06-14 @ 21:04:58
URL: http://antzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0