.:soooool

Idag har varit en braa dag! har tagit mitt första bad här i sverige.. :D hehe de var kallt men svalkande och behövdes, eftersom att de är så toook varmt på land men jag gillart! Idag har jag fixat massa viktiga papper på mammas jobb, ätit glass, varit på staden, träffat Frida, badat i Lunda och träffade även på Mormor och Morfar där ett tag och även andra bekanta.
Frida och jag har skrivit en lista på VAD som ska handlas och VAD som ska göras för om ca 24h blir det ÖLAND...
Det ska bli kalaskul ser verkligen fram emot veckan där nere, och jag tror på metrologerna, de säger att de ska bli kalas väder så de kan ju inte bli bättre..
Så nu är det dags att packa så allt kommer med och de viktigaste är ju dansskorna och de står redan framme :D
Sen är det träning ikväll med, ska vara nere vid lommaren så de lår ju bli lite bad där med.. sköönt!
Ha en bra kväll, det ska jag, den kommer iaf avslutas med jordgubbar! <3
/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0