.:Arvingarna

Är ganska nyligen hemkommen från Sälen.. helgen har varit klockren, huuur bra som helst dock inte så bra väder men de kvittar för allt annat har varit KALAS!

Har varit och kollat på Arvingarna tre gånger denna helg... huur bra som helst, lyckades också få Kims plektrum och Lassemans solglasögon :D MYCKET nöjd med det, och dessutom en bild tillsammans..



Ullis Kim och Jag.. KALAS NÖJDA!!

Imorgon kommer lite meeeer bilder, jag menar jag har tagit ca 300 bilder i helgen så de finns gott om dem!
Och från det ena till det andra...Bilresan hem idag, hahahah SATAN så kul de var garvat så vi nästan gjode i byxorna, eller vad säger du Carra!

Ska glo Beck på burken nu tillsammans med P.
Hörs imorgon /E. (Eller mitt nya namn; Ellninjo som Märta kompå så fint =))

Kommentarer
Postat av: Linni

sv: Tack så mycket hun! Jag har en god vän som gör den, pinar om du vet vem det är? :) kraam

2009-03-09 @ 00:37:50
URL: http://linnirows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0