.:Fobier

När man sitter och skriver med en bläckpenna, som jag i stortsätt alltid skriver med..Men så har man lagt ifrån sig pennan och ska ta den igen och så börjar man skriva men udden är INNE... satan så jag ryser när man drar det mot pappret, de blir som strävt, testa jag skojar inte om det kan vara en av de västa sakerna jag vet..

En annan hämsk sak är skumgummi.. Satan de är så jäkla äckligt att ta i, jag ryser som bara den av det, och jag förstår inte det roliga i att mobba mig för det, som ex. jaga mig med en skumgummibit och trycka upp mig mot väggen så de nuddar mig, fy faaaan vad hemskt det är, de är inte många som har samma fobi mot skumgummi som jag, men jag har träffat en, de var så skönt, äntligen en i alla fall som förstår vad jag menar..Bomullsbollar, eller lös bomull är något jag heller inte riktigt klara av, men pads går i alla fall.. Helt galet att man kan rysa så mycket och tycka vissa saker är så obehagliga, undra varför?! Varför just jag tycker de är så otäckt?! Bra fråga... varför ryser man egentligen? Man kan ju rysa när något är skönt också! Kanske någon som kan svara på min fråga?!

/E.


Kommentarer
Postat av: Monica

Jag sitter o ryser när jag läser det du skrivit! :P

2009-03-02 @ 21:16:45
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: sofia

uäsch... jag tänker på två gafflar som har fastnat i varandra, det är nog värre än värst!! ilar t o m i tänderna när jag tänker på det!!

2009-03-03 @ 09:05:20
Postat av: C.

hahaha de e ju galet skoj att jaga dig med skumgummimadrass ;D

2009-03-04 @ 11:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0