.:lets dance

Som sagt i fredags var de Lets dance som gällde.. de var riktigt roligt att se hur de går till bakom kulliserna.. men lite besviken blev jag då jag trodde att de hade någon form av underhållning i lång pausen, den är ju ändå på 45 minuter.. men inte det inte, men jag fick roa mig med att ta massa kort, eller P. fick ta kort på mig och kändisarna.. haha skojja inta att Magnus är stor men han är grym... hoppas på att Magnus eller Morgan vinner! Det var med andra ord en riktigt lyckad kväll.. ha de gött, bjukkar på bilderna också, jag och grabbarna.. =)




Ha de gött.. egentligen vill jag lägga upp alla bilder från sälen men jag orkar inte, de tar lite tid men de kommer, ha tålamod../Ellninjo

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging du är, passar bra bland grabbarna ;)

Jo, de är min matte jag ska ta tag i. Tjoho va skoj :P

2009-03-17 @ 11:48:41
URL: http://dajjjan.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha du är så klockren babii, saknar dig.

Va snyggt du matchat sjalen coh skorna ;)

2009-03-18 @ 20:04:03
URL: http://amandanorstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0