.:Tid

Tiden bara rinner iväg hela tiden, dagarna går sjukt fort, det är redan mars.. om 2 dagar åker jag till sälen med min alldeles egna bästa coolaste carra till hylla :D, om 12 dagar är de DANS igen och om 18 dagar åker jag till utlandet.. kan de bli bättre.. nehhe de kan de inte! Mars är och kommer bli en kalasbra månad.. mellan allt som jag redan rabblat upp kommer det hända massa andra roliga saker!

Jaa igår så klippte Sandy mig.. ska visa på bild sen hur fint de bidde, är riktigt nöjd! skönt med kortare hår, höll ju på att få tuppjuck på mitt tidigare barr.. nu är de lite mer frisyr i det hela!
Jaa imorgon är de ju onsdag heltplötsligt och halva veckan har gått.. då är de jobb sen ska jag träffa systeryster :) på trosdag är de sista dagen denna vecka på jobbet.. jobb sen träning sen packa och sen sova tidigt för på fredag morgon åker ni som sagt.. då ska man vara utvilad :)
nej måste hoppa in i duschen innan de är dagt att nanna kudde..
ha en suuuper natt och morgondag. vi hörs snart igen!

/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0