.:VÅR

Har inte denna dag varit kalas vacker.. de är VÅREN som är här.. MEN de säger att imorgon ska de bli snö igen men de vill jag inte tro på, jag tror på Nagu på jobbet att de blir soool.. för de tycker jag låter som en bättre ide!
Dagen har för övrigt rullat på bra.. börjar nu inse att de bara är två dagar kvar och sen två dagar efter nästa vecka också.. de ska bli sjukt skönt att slippa pendla och vissa andra saker ska bli skönt, men jag trivs ju så bra egentligen, jag börjar få ånges och bli ledsen att jag ska säga hej då till dem jag jobbat med i 7 månader.. de känns tungt och mycket ledsamt men vissa av er kommar jag träffa i alla fall fast på fritiden..de vill jag lova, så lätt släpper jag inte er!

Idag har jag förövrigt lagat en ny maträtt.. kalas GOTT var de, mycket nöjd över att jag kan laga mat :P
Har precis nu kollat på Halv åtta hos mig.. alltså jag DÖÖÖR är inte Helge Skog sjukt skön.. han kläcker ur sig kalas roliga saker, nästan viker mig i soffan för de är så roligt :):):)

Annars är de bara bra och helgen kommer bli kalas.. blir mys med P. Joel och Fia på fredag ska bli riktigt trevligt, var mycket länge sedan vi sågs, få se till att ändra på det.. nu när jag inte jobbar i sthlm bli inte dagarna så långa då kommer de finnas mer tiid :) på lördag ska jag packa de sista och säga hej då till P. för han ska på övning :(
men sen på kvällen jag ialla fall jag och Kenny ha Robinsson kväll.. hahah vi ska klä ut oss och ha ö råd.. :P
mugga godis och ha suupermys.. sen är de sussa-nanna några timmar sen kommer familjen och hämtar mig och vi åker mot ARLANDA!! ohh de ska bli så skööönt att få komma till solen i en vecka, har kollar vädret på karneriholmarna och de ser mycket loovande ut.. ska steka i solen och bli en peppis.. :)

nej nu ska jag göra mit en smoothi och ta en stroopwhafel.. (en holländsk suuuperGOD kaka.. skulle kunna äta hela paketet på en gång..) på åter seende.. /E.

Kommentarer
Postat av: Monica

Åååh, jag blir så avis!! Jag vill också steka i solen!!

2009-03-19 @ 09:26:35
URL: http://moonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0