.:vasaloppet

Sitter och kollar på vasaloppet.. får en liten mys känsla, så mysigt att gå upp och äta frukost framför tv:n när de är skidsport på tv:m.. de är ju guld och de påminner mig också om att nästa helg eller på fredag rättare sagt bär det av till SÄLEN wiiiiiiiiiii ska bli så jävla roligt! Ser jag fram emot, och detta innebär att jag bara jobbar fyra dagar denna vecka, kan de bli bättre.. neeej! Mars kommer verkligen bli en suuuuper månad!

Jaa till helgen då..i fredags var jag ju hos Nagu från jobbet tillsammans med arbetskamraterna käkade middag drack vin, körde dansmatta, singstar och Giutar hero.. och GH var man ju BÄST på! :D
hehe men de var riktigt trevligt må jag säga.. kanske kommer blite bilder sen!
Igår morse skulle vi på danstävling i midsommarkransen och de gick fasen inte så bra för mig att hitta dit, men de gick till slut efter den sisådär 30 minuter försenad! men väl framme kollade Jag Frida och Frida på buggtävling, var riktigt kul att se, men så konstiga regler de är, de har typ inga riktlinjer på vad man dömmer efter, det är verkligen inte som i hockey eller fotboll där de finns regler men dans är ju en känsla så kan på ett sätt förstå men de är invecklat de vill jag lova..
Efter dansen tog Rebecca och Jonas oss til en restaurang på söder, DalaNisse hette den, huuur mysigt och helst och hur gott som helst, de bjöd oss.. de var jättemysigt och trevligt, tycker så mycket om dem! hoppas snart att vi träffar dem igen, men snart eller ja i april då kör ju avancerade kursen i bugg igång så då ses vi!!
Efter middagen begav jag och Frida oss hem till norrtälje för lite deeeg i soffan, skönt var de och trevligt! men Frida skulle jobba idag så hon for hem ganska så tidigt, så jag agerade taxi för fulla muggar :D men de är kul.. for hem till Carro och satt där tillsammans med Dajjan Jeppe Carro och Jocke på deras förkrök.. Sen körde jag dem till moset också.. Carra och Dajjan släpptes av, (Grrr de tackade ju fan knappt för skjutsen, otacksamma fyllebobbor.. :P ) Jocke och Jeppe skulle fortsätta kröka i bilen för de ville inte stå i kö så vi drog en repa på staden och faaan shit jag skratta så mycket så jag knappt kunde köra.. haha de var massa Kjell snack och de gapades hit och dit.. riktigt roligt, de var med nöje jag körde dem! sen var de bara plattan i mattan hem och slagga, hade ju sagt jag skulle köra hem Fabbe men jag däcka.. sorry får lite dåligt samvete men men..

Nu är de fredag och de är vasaloppet som sagt och de är skit skööönt  väder ute, får vårkänsla idag de är ju GULD!
snart ska de städas lite här hemma sen blir de knattegyma.. kommer bli en bra dag idag!

ha en bra dag ni med! Juste imogon ska bästa Sandy kirra min frippa.. lackar snart på den, kan ju inte göra ett skit med kaluffsen och har heeeelatiden samma lika.. nej ska bli ändrigt på det!
pussskram /E. (sorry för de lååånga inläggen men så blir de när man är sämst på att uppdatera)

Kommentarer
Postat av: Anonym

meen snäckan.. jag sa ju för sjutton TACK FÖR SKJUTSEN precis i ditt öra.. jag kanske svamlade alldeles för mycket för att det skulle höras :P haha.. jag fattade faktiskt helt ärligt inte att alla inte skulle gå ur, annrs hade vi ju olika gärna kunnat haka på. Men tack för skjutsen iallafall :D

2009-03-01 @ 11:46:19
URL: http://dajjjan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Men jag tycker att det är roligast att läsa när det är långa inlägg.

2009-03-05 @ 12:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0