.:Gitarr...




Yeeee Mickel och jag spelade gitarr idag och jarg har glömt bort huuur KUL det är.. imorgon kommer mamma hit med min gitarr då ska det börja spelas igen.. de är riktigt kul!
För övrigt så tvättade vi Mikaels mammas bil också, sicket teamwork det var, jag skötte högtryckstvätten jag!
Sen fick jag en glass som tack för hjälpen så gott så..Sen spelade vi massa gitarr lärde mig nya låtar osv :D han är riktigt grym på gitarr M.Wiman han.. shiit yaa duktig som få om jag får säga!
Senare for jag ut till Rådmansö och hälsade på Sandy, snackade massa och somnade på soffan :P sen var de kalas god middag och sen var de te och grejjer, Sandra roade sig förövrigt med att göra mig fin i håret med massa toffsar, bidde riktigt snygg.. sen for jag hem och gjorde ett armband, har beställt pärlor och grejjer så nu gör jag egna smycken de är skiiit kul och de blir jättefina! NÖJD!
Imorgon ska jag måla lite och pyssla här hemma sen kanske de blir en säng till Sandy igen och sen är de dansträning...
God natt på er allesammans! /E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0