.:Helgen som var..

Jag måste ju berätta om min häktiska helg som varit.. har inte riktigt haft tid att uppdatera trotts att jag är ledig på tok för mycket hinner jag inte, hela tiden saker att göra och bollar i luften..
Ja i allafall.
Fredagen började med jobb jobb och jobb.. men det gick bra det var ganska så lungt ändå.. jobbade till kl18 för att sen bege mig hem till Frida för att äta lite mat tillsammans med henne, kom ju lite senare än sagt till henne men men :P vi käkade iallafall kalasgood skavetti och köttfärssås..yammmi. Sen var de dax att locka Fridas hår, hon passar så bra i det så hon bidde riktigt fin, sen var de mitt hår som också skulle lockas.. Sen var de plattan i mattan med gulafaran till Brottby för de var dans på yesterdays som gällde, Zlips spelade och de var jaa riktigt kalas roligt, dansade istortsätt heeela tiden med gamla som nya. Och Rebecca och Jonas var också där! Sen var de hem och sova, somnade inteförst vid 02.30 sen var det Lördag och upp kl9 för att jobba igen.. dagen rullade på och efter jobbet hem fort som tusan in i duschen och göra sig klar, Sandy var här och fixade mitt hår också, tack så mycket bidde riktigt fint! För nu var de dax för förkalas hos Ida och sen upp till Moset för middag m.m. de var ju Donken som hade 10års fest! jaa de var riktigt roligt, en lyckad kväll, men det var lite dålig uppslutning på personal som jobbat, de hade bjudit in ca 280pers och vi var väl runt 70-80st. men de var iallafall sjuuukt roligt, träffade gamla som nya och Kikkis och Johan!! :D jaa maten var god och tårtan ännu godare! De var fest all night long, jag bidde kalas och fick stans jävla skavsår så jag fick lov att dansa utan skor på dansgolvet, folk glodde som att jag inte hade råd med skor eller ja rent ut sagt var heeelt körd i kolan, men iaf senare på kvällen när jag satt i soffan på moset kom min räddare för kvällen Dajjan! TAAAACK pinglan för jag fick nämligen låna hennes skor! de räddade mig och jag kunde dansa meeeera! :D TACK! jaa gick eller ja fick åka bil hem och tur var de för att gå fanns inte på världs kartan. hem och sova, Sandy var här och sov och berättade om mina host attacker och hur jävla högt jag snarkade den natten.. hahah men men. Nästa dag var Söndagen vaknade och sen ringde det på dörren och då kom Frida, hade visst sagt att jag skulle ringa henne men hehe minnet är bra men kort ibland.. men de var bra att hon kom och väckte mig. och så fick jag frukost av Sandy, såå gott så! Vi kollade på Robinsson 2009 och sen var jag och Frida till donken och köpte cocacola, kan ju vara det bästa när man är lite bakis.. sen var det staden eller ja hamnen för en lite runda på marknaden där nere, riktigt trevligt och hem kom jag med en ny telefon.. en rooosa! :D me like, nöjd är jag också, klart att de finns vissa saker som man inte tycker om men så är de nästan alltid! tycker jag iaf..
Sen var de bergshamra middag och grejer, sen hem och träffa min kärlek som hade varit borta från mig i stortsätt heeela veckan.. nu idag är han borta igen, känns inte som att vi ses så mycket längre, vi går som om varandra.. men men de går ju  i perioder! och sist men inte minnst några bilder från El Donko festen.












Jappsi de var den helgen den.. nej nu blir det till att spela lite gitarr :D /E.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tjuuusia bilder ;)

2009-05-18 @ 20:43:34
URL: http://carolinebohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0