.:Kreta

Om ca 9 timmar kommer Frida och Katrin och hämtar mig, och vi styr då mot Arlanda för att tre timmar senare sätta oss på ett flygplan mot KRETA/Chania och till MALLA-Madde-Madeleine-Lillkussen-Plastsyrran-Groggsters alldeles egna och bästa KENNY.. ska bli så sjuuukt roligt att träffa henne igen! :D Veckan nere i solen kommer bli grym tror jag eller jag vet, har kollat vädret och de ser mycket ljust ut!! Ska bli uppåt 30 grander och strååålande sol hela veckan lång! :D
Kenny har dessutom fixat ett kalasbra rum åt oss ingen skit här inte!
Så vi ses om en vecka ha de kalas bra allaesammans, laddar bloggen med massa soooolbilder när jag anländer till sverige igen!
/E.

Kommentarer
Postat av: Monica

Ha det så härligt :D

2009-05-23 @ 21:47:31
URL: http://moonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0