.:MADELEINE

Jaa de är heeeeelt otroligt... i lördags när jag höll på göra mig i ordning för svinfesten på logen så ringde min telefon och så står de Kenny, min första tanke var, neej de här är fel.. jag kopplade inte riktigt eftersom att hon befinner sig på Kreta. Men jag svarade och i luren hör jag KENNY på riktigt, skoja inte om jag bidde glad, heeeeelt otoligt, både hon och jag började gråta... Jag blev så sjuktglad av att höra hennes röst vi pratade på ett tag och de var jobbigt att säga hej då i luren vill jag lova, komma massa mer tårar då, tårar av saknad men också av glädje!
Och så nu ikväll när jag sitter på msn ser jag att Miss Brand loggar in och jag skriver hej sen ska jag testa så vi kan se varandra i webbcamen och heeelt kalas jäkla kul, hon ser mig men jag hör bara henne, lite skummt ja, hon har ingen cam men de har jag och så var de någe shall på min mick men sjukt kul att höra hennes röst så hon pratade på och jag skrev massor... och gratis är deju också! hon ska allt få en cam nedskickad så ska vi prata massor :D och jag ska såklart åtgärda min mick!

Saknar dig my BEEEEEEEEEEEEEST Kenny,Malla,Majken,Lillekussen,Madelääään,Madeleine!


Älskar dig! Vi ses snart det vet jag! /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0