.:sommaren med göran

Hahahahah hittade nyss på en trailer för en bio som har premiär i sommar som man bara MÅSTE ses, det är
SOMMAREN MED GÖRAN heter den, hahah kolla in trailerna jag garvar och trot att den heltklart är kalaskul!


(inte allt för bra blid men iaf, eftersom jag inte hajjar och orkar lägga upp trailern får ni leta själva. :P)

Annars har min dag varit kalasnice, och kvällen spenderare jag hemma hos Sofia med te, vindruvor och ananas, massa prat om allt och inget och så kollade jag för första gången på riktigt på Greys anatomy.. riktigt bra och sorgligt..
Måste dyka ner i sängen nu för skas upp tidigt till arlnada för att hämta hem MIN CAROLINA STINA OCH ROGER, OM jag längtar, är nervös, känns som att dem åkte igår men ändå inte.. ska bli roligt att de är hemma igen iallafall!
Så godnatt gott folk /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0