.:Training Camp

Ja nu är training camp över men inte hänga läpp för det för nu börjar training club, cross fit! :D ska bli kalas rolig träning över sommaren..Sen är de ju inryck så nu jävlar ska det tränas :D
Igår hade vi avslutning fest med training camp, huuur kul som helst måste jag säga! Temat var ju Stekare och Badgäster men jaa jag vet inte riktigt de flesta var ju stekare men jag och Mickel kom och var redo för stranden! :D Kalassköna kläder, solglajor, flippflopp och badbollen som jag lyckades få med mig från Training Camps "loppiset" från Ingrid vad så klart med!!
Kvällen med ett ord, KALASKUL!


















Avslutar med den BÄSTA bilden för kvällen på Per! Mr Cool själv :D

Såå jävla heeet :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, skööna :)

2009-05-18 @ 10:41:54
URL: http://dajjjan.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jaa, det är jespers systers mans brorsa. den du ;) förövrigt varit min lärare lite då och då på svanbergatiden också! Men just det, jag har tänkt i mitt egna huvud att jag inte kan åka med den 24 för då är jag fortfarande i götet, men har inte sagt något till dig.. men du kanske har hajjat att jag inte ska me öndå :P

2009-05-18 @ 17:23:46
URL: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0