.:vitsippan ute i backarna står..

Jaa skojja inte, idag när jag var ute och gick vid lommaren, de KRYLLAR verkligen av vitsipper öööver allt, jag gillart! de är en underbar känsla här nu, träden börjar bli gröna, man kan gå utan jacka (de dagar när de är varmare vill säga), steka i sooolen och ha det gott.. jag gillart! denna årstiden är underbar!
Idag har jag varit ute och gått för att efter min sjuka tid försöka komma tillbaka på banan igen, så de bidde stavgång idag och imorgon kör training camp igång igen! Hoppas på att de går bra.. sen plockade jag vitsipppor.. oh så fint!
Sen ner på staden och träffa Frida för att fika och kolla runt lite, mysigt i regnet, sen shopping på flygan sen hem laga kalas god mat tillsammans med Frida,  och nu dör vi i soffan snart ska jag fixa med F. hår och sen blir de film med fruktsallad kan inte bli bättre... :D
Ha en trevlig kväll det ska jag ha iaf /E. (bilder kommer sen)

Juste har bokat biljetter till Halmstad nu, till besöksdagen på Lv6, ser framemot den dagen! Nu är de nära snart rycker jag in, bara 2,5månader kvar.... nervöst men sjuuukt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0