.:chill

Idag är en skön dag, inget stress alls men ändå massor med saker på schemat.. just nu är jag bara hemma, de är riktigt skönt att spela kalashög musik och göra de man känner för i sin egna takt..
Lyssnar på dansmusik.. och blir riktigt sugen på att dansa men den 13 november då är de Shake på Ydays igen och då ska vi dit och dansa gäääärnet, hoppas på att de blir lika bra som förra gången de var shake men de tror jag absolut på, dem är riktigt bra och de brukar bara vara massor med bra dansare där då :D de gillar vi!

Igår var jag i sthlm och träffade min syster :D riktigt mysig.. vi åt på restaurang, tryckte i mig en stooor pizza, de var en sådan ungsbakad, mmmmm mumma så good den var!
Sen var vi på bio på Fame, en musik och dans film, den var lite dålig i handlingen men all dans och musik gjorde en glad, de var en med ryckande film och jag vill dansa ännu mer!!!

Idag är det som sagt en chilldag, tar de lungt och bara är för mig själv ska måla naglar och ta hand om mig själv lite!
Sen ska jag och Dajjan på biodate, de blir M. Jackson filmen.. får vi se vad de är om den är bra, tycker ju om hans musik så jag tror de blir bra! Sen är de TORSDAGS mys med Madde, Elin och Sofia! <3

Imorgon åker jag till sthlm igen till Rebecca och Jonas för att hälsa på lilla Neah som kom till världen för ca en månad sen :D jag och Frida ska dit och hälsa på.. ska bli riktigt myyysigt, var länge sedan vi sågs nu!
Efter de besöket åker jag vidare till Tyresö till underbara Nagu och hennes familj <3 ska dit och mysa och sova kvar sen på lördag bär det av hem, då är de feeeeeeeeeest... ska bli riktigt roligt och tror på ett hejdundrans bra slut på denna lovvecka! på söndag bär det av tillbaka till Lv6, de känns lite tungt men det ska bli kul att träffa alla i plutonen igen, saknar dem skarpt! Sen är de ju fortsatt GSU i tre veckor och fältvecka, de suger ju lite men de ska nog gå... får hitta det positivt i det negativa, tycker jag är ganska bra på det :D

Känner att jag hunnit med massor med bra på lovet, hunnit träffa massor med vänner, MEN har fortfarnde massor med vänner kvar som jag hade velat träffa och hälsa på.. men de kommer helger och de kommer snart ett jullov på tre veckor också!

ha de gött/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0