.:Glad

Måste börja med att skriva om går kvällen som spännderades på yesterdays dansandes till Shake.. Åkte dit tillsammans med Frida och möte också upp Frida där.. Mycket folk var de, det var lite svårt att bugga imellan åt då de var tjockt med folk.. men nästan alla mina favoritkillar (hahah fult de låter) som är skit roliga att dansa med var där.. dansade i stortsätt heeeela kvällen.. mycket nöjd, och de som också var roligt var att jag fick beröm, att jag var jätteduktigt på att följa, att jag var allmänt duktigt, och när en kille frågade hur länge jag hade dansat sa jag ett år och han trodde inte först på mig... sen var de en som tyckte jag skulle börja tävla för jag hade det rätt gunget :D hehe de var riktigt roligt att höra, de stärker en.. dansade med en som är helt yvig och vild, de var riktigt roligt.. Camilla var där så de var pricken över I:t! Sista dansen dansade jag med Micke, den var sjuuuuuukt bra, man svävar som på moln när man dansar med honom <3
så sammanfattat med ett ord ÖVERBALL kväll!! Trotts att jag lyckades få en riktigt bra smäll på ögonbrynet av Henke skrattade jag och rockade loss kvällen igenom.

Veckan som varit i det gröna har varit kort och slapp, har varit i badhuset och simmat, hade lagtävling, killarna mot tjejerna och tjejerna vann :D Efter två heat sa Serganten att vi var tvungna att sluta för att vi utklassade killarna :D heheh

Vi har kört lastbil, landsväg och stadsytter slinga.. de går riktigt bra, vi har ju fått en ny lastbil en P124 AKA Hulken som vi kallar den.. de är riktigt roligt att köra.. längtar tills veckan då är de massa köring och sen är de halkbana och sen uppköring på torsdag! Då måste jag kunna bränslesystemet, styrsystemet, bromsystemet, elsystemet, och massa andra system.. måste plugga på de, de är lite svårt att förstå men tur att pappa är bäst på de och kan hjälpa mig så att jag hajjar något..de kommer gå bra, om inte annat får man la göra om det!
Sen har vi inte gjort så mycket mer i veckan.. nu är de sista veckan med lastbil, teori skrivning uppköring och massa mer körning sen är de LOOOOV i en vecka! Det ska bli riktigt skönt, då ska jag till Nagu på tjejkväll med tjejerna från HK d ska bli riktigt roligt och dessutom få träffa Molly och Liam <3

I helgen har jag hunnit med att träffa Ninna över en lunch i fredags, riktigt mysigt! Träffade Frida och Frida igår på dansen och sen Carran idag <3 ikväll ska jag in till norrtälje och träffa lite fler brudar :D kommer sluta mycket bra denna helgen... jag känner det på mig..

Känns som att jag på något sätt svävar runt på moln, vet inte vad det är!
Det som har hänt med P. känns så klart jobbigt men de känns som att jag kunnat gå vidare på ett bra sätt och jag hoppas också att han gjort det.. hoppas att jag alltid kommer få ha honom som min vän i livet.. fast att han just nu svikit mig och krossat mitt hjärta i många småbitar känns de som att en dag i fram tiden kommer vi vara bra vänner! Men de kommer med tiden, just nu undrar jag bara vad vi har att säga varandra, men en paus och låta båda gå vidare tror jag är bra!

Nej dags att fylla tombolan, plugga lite och sen åka in till norrtälje :D
/E.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att du är glad skrutti.. idioter ska man inte lägga ner tid på vet du, bara att glömma! :)

2009-10-22 @ 11:49:05
URL: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0