.:permis

Ja nu är jag hemma på permision igen efter att ha legat inne i det militära i 5 veckor.. det känns bra.. ångrar mig inte och trivs som fisken i vattnet med alla mina vänner i plutonen! Det fungerar riktigt bra.. nu är det bara två veckor kvar som är normala om man så säger sen börjar min lastbils utb i 4 veckor och efter det är det lov en vecka och efter det. två veckor normala och sen befattningsutb. Så de ser riktigt bra ut, massor med roligt att se fram emot..nästa vecka är också lite annaorlunda, jag är nämligen uttagen till att vara skyddsombud så de betyder att jag ska på utbildning  nästa vecka, varje dag fram till lunch, de känns lite kul och lite skönt! :D

Men veckan som varit har vi varit ute i fält i tre dagar, de var jobbigt pyskiskt, vi var som i strid och gick post mitt i natten, de var sjukt spännande och adrenalinkickande.. hehe riktigt roligt men jobbigt också.
Baskerserminin var ju förra helgen också, och regnet öste ner på oss.. de var inte någon lek om man så säger, var helt igenom blöt! Så nu är jag Soldat och dessutom godkänd skyddsvakt.. det känns riktigt bra..

Nu är jag hemma på permision, känns riktigt bra och de är dessutom lite längre helg är ledig på måndag också!! riktigt skönt så helgen ska spenderas åt att träffa vänner, familj och ha de riktigt gott! Bara vila och ha en riktigt bra sooooov morgon!:D

ha en kalas helg /E.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0