.:sjuk

Jaa gått och blivit sjuk har jag också gjort! de suger pallar ju nästan inget, känner i kroppen att jag är helt slut!! jobbigt men sant, bara till att vila och bli piggelin igen.. har vilat på logementet idag, kändes att de behövdes!
imorgon är de en lugn dag och sen är de fredag då får vi åka hem :D wiiiii helg igen. shit veckorna bara rusar förbi, vi har redan legat inne i två månader, galet men sant.. och nästa vecka börjar som sagt lastbils utbilsningen ska bli sjukt roligt att köra osv!

En mycket tråkig sak som hänt är att en kille i plutonen Ekström, var tvungen att åka hem.. han fick inte vara kvar här pga att de var lite tokigheter... men de suger och jag undrar verkligen om man får göra så?! men de får de säkert göra.. jobbigt är de alla har blivit deppiga. han var som lite plutonens clown och slarvpelle som slarvade bort massa saker! en sjukt skön, ödmjuk, omtänksam, snäll och cool kille... känns jättekonstigt att han inte längre är kvar här.. PISSTRÅKIGT! men hoppas vi ses iaf!

Ja vad har jag mer att säga?! lever fortfarande på ruset sen helgens dans, den var sjukt roligt. många bra danser och massor med roliga människor, dock var inte Rebecca, Jonas och Frida där.
Förövrigt så ska snart Rebecca och Jonas få barn och jag ser starkt fram emot de.. tänker på de varje dag om de kommit någon bebis eller så! :D ska bli kalaskul!
Inte helgen som kommer men nästa då är de dans igen.. :D kommer bli grymt!

/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0