.:50 års kalas

Jaa GRATTIS Irma Carina "Carre" E. som fyller 50 år idag... så ikväll blir det Feeeeest!


Här är hon 50åringen som barn...

För övrigt mår jag mycket mycket bättre.. satt hela dagen igår med att klippa och klistra ihop lite saker till moster.
Saknar en massor också, min pluton, mina killar där nere, dem kan inte ha de lätt utan mig nu :P heheh
men på måndag är jag tillbaka! Ska bli roligt, de är övning på hemma plan som gäller... sen på lördagen är de högskoleprov och sen på tisdagen får vi åka hem igen för ledigt i 1,5vecka.. de ska bli gott måste jag säga. men de känns som att man är mer ledig än där.. men efter det lovet så är de övning på gotland, och slut övning i skåne som gäller.. spännande! Gott att de är finare väder vid den tiden på året.
Snart är allt över, de känns tungt, har separationsångest från mina killar.. känns som att de kommer dröja igen innan jag kommer få träffa dem, men jag ska allt besöka dem i sommar, så många jag hinner med iaf..
Men tänker inte på det nu, utan en dag itaget de är ju faktiskt ett antal dagar kvar tills muck, ca 80 dagar kanske?!

Om jag kanske skulle börja göra mig klar för lite kalas ikväll!
ha en kalas helg! /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0