.:kissekatt

Sitter hos Frida tillsammans med Wiggy och Moe.. myskatter, de får mig att sakna min Neo massor... har inte sätt honom på länge och har inte heller riktigt lust att besöka människan som har hand om min katt.. eller det är ju inte riktigt min katt längre :( men i min värld kommer det alltid att vara min katt, och mitt första djur.

Gårkvällen igår var riktigt rolig, en del dans och massa trevligt sällskap.
Imorse bar det iväg till Uppsala för att kolla när H. sprang DM. De gick riktigt bra och de kammade hem silver. De hade ledningen ett tag men sen hände någon och de blev om sprungna.. men de var iaf riktigt roligt att kolla!

Nu sitter jag hemma hos Frida, kollar på Anna Anka söker assistent, sjuuukt program!
Gosar med katterna och mår gott, alltid skönt att vara ledig!
Ikväll väntar mys med Carran och Fridis, de blir film och myyys! <3

/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0