.:kusinvitamin

Har precis varit hos min kusin Emelie på fika-mys- och film kväll.. ;D mer är trevligt, ser ju inte den där pinglan allt för ofta så :D Kollade på Bröllops fotografen, den var lite seg och inte alls lika bra som jag hört.. men helt klart godkänd, och jaa Sudden du ska få 15kr för att jag fick kolla med er ;P hahah
Kvällen blev inte som planerad, trotts att jag fick ett ledset öga tidigare ikväll så är jag nu glad igen!! Suuuper mysig kväll..

Imorgon väntar mys med Kenny Starfighter, CarraMia och Kikkis, tuusan så jag gillar smeknamnen på mina vänner! :D De blir lunchmys, massa babbel och skratt, självklart ska det hinnas med massa annat imorgon också. Det ska tränas, fixa manikyr osv osv. på kvällen får jag äntligen träffan han, som jag längtar! <3

Vill också, och kämpar med att lägga upp bilderna från de dagar som varit, men det går mindre bra, de går inte att komma ut på internet från min laptop som har alla bilder i sig, och något usbminne hittar jag inte. men de kommer! :D

Kudden ropar.
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0