.:packa packa packa

Det är precis de jag borde göra nu, packa.. jag har börjat lite smått men får för mig att göra andra saker istället.
Har ju lekt med Sandy idag, och skoja inte så gott de var med marsipan bröd. mumma.. Vi drack polka te också, min favorit, sjuuukt gott äre.
Sen for vi till Flygis, hon handlade middag och jag införskaffade mig en MUCK-kam.. de var Sandys ide och de var mig en bra tycker jag. de bidde en blå en, så nu bryter jag av en pinne på kammen varje dag, och idag är de 62 dagar till muck, de känns galet nära.. men OJ så skönt..
Tänkte på det i bilen hem från Norrtälje.. som jag längtar tills den dagen vi muckar, men jag kommer vara förkrossad, att skiljas från så fina människor som man levt med i 11 månader kommer göra ont i hjärtat. så jag vill att det ska vara slut men ändå vill jag att de aldrig ska vara slut. Det som är skönt är att tiderna i skogen kommer vara över, de ska bli skönt men såklart sen när jag har muckat och varit hemma i det civila kommer jag säkerligen längta tillbaka till stunderna vi hade i skogen. Lumpen är iaf grymt, jag ångrar de verkligen inte och de är ett minne förlivet, en erfarenhet rikare, och som farbror sa; har du fått hår på bröstet nu när du gjort lumpen, och de kan jag väl rent fysiskt säga att jag absolut inte har, men i teorin har jag fan de...eftersom att alla killar bli män efter muck blir jag väl kvinna.. eller? haha det låter ju knäppt men men.

Nu ska jag packa vidare för min tripp till Sthlm och han ikväll...
Imorgonbitti far jag vidare med buss mot Borås, till Anna "Jozzan Silvia" Ström.. det kommer bli en grym helg med massor av god mat, skumpa, vin, prat, skratt, hagelgrvärs pangande, shoppande och massa mer... ska iaf bli mer än roligt att hälsa på den lilla filuren..som jag saknar henne i det militära!!

Pappa ropar, middag!
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0