.:Saknar

Ja idag har jag tvättat min pärla till bil så nu är den sommarredo och glänser finare än finast! (dock är de än vinterdäck på men de ska bytas snart de med)..
Jag har städat och bädat rent i sängen... mmm kan vara en av de bästa sakerna, nyduschad och hoppa ner i rena lakarn på kvällen..sove såå gott! Så just nu lockar sängen massor..
Annars har jag inte gjort så mycket idag.. kollat massor på internet och pratat med H. på skype <3
Idag är de söndag men de känns som lördag, härlig musik spelas, de luktar grill och imorgon är man ledig...
Ska grilla för förstagången i år, ska bli GOTT!
Imorgon ska jag träffa Sofia, sen bär det av till Lv6 och Halmstad igen för övning..7 dagar är vi där sen hem och har ledig igen.. de är gott! men man blir lite bortskämd måste jag säga...Idag är de bara 80 dagar kvar till MUCK, och då är de ca 50 dagar som är grön dagar.. de är inte många dagar! kommer gå ruskigt fort, och jag har separationsångest från min pluton och alla andra fina man träffat <3

Satt och kollade på massor med bilder idag hittade jag en fin/rolig bild på min Tina som är ute och reser...
SAKNAR henne så sjukt mycket och tycker allt att hon ska komma hem till min NU!

Riktigt turist :D heheh vet att hon har de gott och lever livet, inte alls avvis!



Hittade en till bild på mobergs.. jag och Jossan öser på högtalarna...
(tur att de inte är närbild, eller vad säger du Jossan?)

Ha en kalaskväll. de ska jag /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0