.:snööö

Vaknade av att de hade kommit massor med snö...nej nej nej.. jag som hade tvättat min bil och var så nöjd över att våren var på gång.. men inte det. Nej vintern är tillbaka, men som tur är det, har de slutat att snö och de är plusgrader nu, de börjar smälta bort igen,och tack för de, de var den sista snön denna vinter!!
Tog iaf min nytvättade pärla och for mot norrtälje, plockade upp Madde och åkte till Sofia..
Tee kalas och kladdkaka.. mys! Pratade, skrattade och hade det gott.. ;D
For hem för att prata med H. på skype och nu skall väskan packas och sen far vi mot arlanda och sen Lv6...
En vecka, eller 7 dagar i de gröna, de är övning på hemmaplan som väntar, högskoleprov och besök tillsammans med serganten på pliktverket, sen far vi hem igen på tisdag.. hem hem för att ha lov igen.. gott måste jag säga, men som sagt blir ju lite bortskämd.. men sen blir de slitigt med 4veckors övning på gotland och i skåne!
Hoppas ni alla får en kala vecka, vi ses när jag kommer hem! Och se till så att snön är borta när jag kommer hem.. hoppas verkligen att all snö i halmstad är borta, annars vet jag inte vad jag gör?!

/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0