.:taggad

Yeeeees igår smällde det, de var fullt ös medvetslös..

Vaknade kl 13 av att Sandy ringde mig, hehe ooops hon undrade vad jag gjort och jag sa sov, när hon sa vad klockan var hoppade jag upp ur sängen.
Segade på i morgonrocken men insåg ganska snart att de var dags att lägga på ett kol om jag skulle hinne bli klar till kl 16 när vi skulle vara borta på 25års kalas hos kusinen Jenni.
Efter god mat och fika begav jag mig mot norrtälje och festligheterna. Jag och Carran gjorde oss klara och taggade till, tog oss till Emelie och där väntades de förfekke med brudarna, Mats, Kimma och Magnus var också med, men de är ju som tjejer, eller de kanske är jag som är lite mer man..?!
De lektes lekar och drack hejvilt, sen begav vi oss mot mosset, hamnade långt fram i kön fort, (har kommit på att jag är ganska så bra på att "tränga mig" en dold talang kanske)...Väl inne på golvet östes de på för fullt.
Träffade massor med roliga människor, Therese, Henrik, Markus, Uffe, Henriks alla goa vänner, BasseMus, Fabbe, Jonathan, Catrin, jaaa you name it... Men så är de alltid när vi kommer upp till moset så är helt plötsligt alla mina brudar utom Carran borta.. kan vara för att när jag är "berusad" spinger jag runt över allt och Carran är som van vid de, och hänger på..hehehee.. Strax innan tre tog jag och Carran våra jackor och vinglade hemmåt, landade hemma vid 3 och tog oss ett stort glas oboy och hårdmacka, GOTT!
Kvällen och natten var slut, dags att sova.. men OJ vad kul det var. en riktigt lyckad kväll!

Idag har jag inte gjort många knop, vaknade hemma på Svea med Carran som snarkade, haha (ja jag sanarkade också).. käkade god frulle, sen kollade vi på resor, vi drar till Thailand i november.. eller ja vi VILL och jaa nästan besämmt att vi gör det! Hon och jag bah.. Om jag inte pluggar eller de blir andra ändringar!
Hämtade Stropwaffles och strössel hos Sandy, hon hade varit i Holland... MMM yammie.. GOTT! Så snällt av dig! TUSEN TACK Babe <3
Plockade upp syster vid flygan och räjsade hemåt. Hemma fick jag lotter av mamma och pappa, 4 olika men tror fan att jag vann något, nej inte de, hatar lotter, vinner aldrig! (nej jag är inte bitter).. Snart ska vi äta påskmiddag sen blir de massor med påskgodis ikväll...Ska bara vara hemma och ha de bra ikväll. Imorgon om vädret tillåter det ska jag tvätta min pärla. Sen är de jag ledig på måndag också... då ska jag allt leka med Sofia!
Men Måndagkväll kl 19 går mitt plan ner till Lv6 och Halmstad igen, ska bli gott att komma tillbaka, ner till riktigt våren, ha övning i några dagar, åka till Pliktverket med serganten, göra högskoleprovet på lördagen och sen på tisdagen beger vi oss hem till våra hem igen för att vara lång lediga i nästan två veckor, de är gott...
Och den dagen längtar jag tills, för när jag kommer hem är han hemma, han med stort H! Saknaden är enorm just nu.. Helt galet att man kan sakna en person så mycket!
Men tiden kommer gå fort och snart får jag träffa honom!

Nej maten kallar.. ha en riktigt GLAD PÅSK allihoppa! :D
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0