.:BÄSTA

Idag har jag varit i sthlm tillsammans med min Henrik.. en heel mysig dag, vi har hjälpt hans syster med hennes säng, vi har myst på staden i massa olika affärer och shoppat lite.. jag införskattade en ny plånbok, sååå fin och lite annat :D känns mycket bra.. dock lite irriterande att jag och Henrik var säkra på att vi skulle få lön idag, men inte det, den kommer imorn.. haha jaa jaa klarade oss bra ändå. fick träffa hans farmor också, en mysig dam!

Jaa igår var också en bra dag måste jag säga.. morgonen börjad med ett simskole pass i badet, har ju gått och blivit simskolelärare också, klasser från stan som kommer och simmar, dem går i tvåan så ska man visa hur man simmar osv.. de är roligt, blir andra passet imornbitti.. efter det så åkte jag till Kikkis och fikade, drog med henne en sväng på staden, införskaffade ett par nya skor :D och jaa hade det trevligt tillsammans med henne. Sen hen till Henrik, lästa lite om alla partien nu också så man vet vad man ska rösta, tror jag vet vad de blir, de lät som vettigt det dem tyckte! Jaa sen kom min svettiga man hem, han hade varit ute och sprungit (som vanligt)... vi åt lite lunch och sen begav vi oss ut i skogen, jag för att leta blåbär och plocka svamp.. de var första gången i mitt liv som jag plockade svamp, de var kul när man hittade massor.. och mysigt att göra det tillsammans med Henrik..Jag hittade förövigt höstkantareller och svart trumpetsvamp tror jag att den hette, så gjode vi svampstuvning.. tuuusan så gott de var!
Skulle hitta blåbör också men gjorde vi det, NEJ, stoooor besvikelse de var ju dem jag helst ville ha så vi kan göra Norrländska blåbärsbullar eller jaa blåbärspiroger ser de ju mer ut som.. oooh de är så goda, vill ha!
Så det blir till att plocka mer någon dag.

Imorgon är de simskola igen och efter det blir de nagelfix..
Tanken är att jag ska träna senare på kvällen så brudar, är ni på eller? :D
sov gott../E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0