.:bilbingo

jaa får som sagt grattulera Ninna som vann 600kr, kul för er.. men måste erkänna att jag är bitter över att vi inte vann.. och den där jävla nian som aldrig kom på sista spelet, IRRI!
Dagen på jobbet har rullat på bra och kvällen med mina babes var riktigt rolig.. efter bilbingon raceade vi ned till Fridas jobb, drog där ifrån med däcktjut och hem till Jossan i vettershaga, åkte genom skinnsäcken dit och fick höra skräckisar...lite otäckt. kollade in Jossans hak på landet där de vankas kalas snart.. wiiii blir skojsigt värre!
Nej imorgon blir de mer jobbe. sen om jag får som jag vill får jag träffa han med stort H.

Några bilder från helgen! Först från Älmstanatta igen!








Underbara Liam och Molly <3
/E.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahahha! Kenny!!

2010-08-03 @ 22:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0