.:i love you always forever

jaa klockan är ju rätt mycket borde kanske sova men inte det.
kollar runt massor här, lyssnar på bra musik och känner mig ensam, Henrik saknas :( han är i göteborg, hjälper en vän att flytta.. jag saknar honom!

jag jobbade sista dagen på systembolaget idag för denna sommar om man säger så.. fast jag ska ju tillbaka, jag ska ju vara där några lördagar och tjäna lite extra pengar. fick beviljat av csn att få studiemedel så de är ju lite iaf. men nu blir det till att leva som student i några månader, men de kommer gå fint de!

ikväll har mina fina flickor varit här, taco mys och massa prat, oj vad jag gillart! bjöd dem på chai te också, dem har ju aldrig druckit de förr.. hur kan dem. det som är så gott eller vad säger du Sofia? :P
nu är det snart dags att stänga ögonen för idag, har ont i ryggen :(
imorgon väntar massa nya äventyr, de blir fix här hemma, kalas hos mormor för hon fyller år på måndag. och så när morfar fyllde i början av månaden så glömde jag helt av de :( skämmes på mig. blir till att gott göra dem imorn.
ska också DANSA imorn. det blir bli riktigt roligt. dansen är igång igen det känns gott.
och hoppas på att få träffa henrik imorn kväll också!
vad kan jag säga mer? jag mår kalas.. sovmorgon imorgon och är lite nervös inför skolstarten på tisdag!skolböcker för hela kursen är fixat och de känns guld!
god natt/E.

Kommentarer
Postat av: Sofia

JAAAAA, Skäms på dom!! =) vad tyckte de då?? Jag gillar't iaf!! Riiiiiiiing mig!!! kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2010-08-29 @ 10:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0